Klachten

Klachtenregeling – Van Rijswijk Care

 

 

De medewerkers van Van Rijswijk Care zetten zich in om hun werk zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij vinden het belangrijk dat u uw onvrede met ons deelt – dit helpt ons om onze zorgverlening te verbeteren.

Heeft u een vraag, klacht of opmerking? Bespreek deze dan eerst met de direct betrokken medewerker of diens leidinggevende. Komt u er samen niet uit, of vindt u dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld? Dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen.


 

 

 

 

Van Rijswijk Care 

J.C Markenlaan 3 (Unit C)
2585VL Rijswijk 

070-4305996

06-48571524

 

Email: info@vanrijswijkcare.nl

KLACHTENAFHANDELING DOOR DE ZORGAANBIEDER

Binnen 6 weken reageren wij op uw schriftelijke klacht of klacht per e-mail.